Rusted Development
Chuck Palumbo is a former wrestler looking for a new career. Rick Dore is a world-renowned hot rod guru in search of vintage automobiles. Together they run SLAM, a body shop dedicated to helping car hoarders. They’ll restore rare hidden gems in each collection, but only if the hoarders are willing to sell off their stockpile.
A Hoard, a Van, and a Plan
Chuck and Rick get a tip about a hoard of Corvettes, but their dreams may be dashed when they actually see the hoard.
Rick and the crew try to fulfill Chuck's plans for a double build of a 1968 Dodge Charger and a 1970 BMW for a corrections officer and his girlfriend.