Trigger
S1, E5: Ryuko is defeating Honnouji Academy's club presidents at a steady pace when Tsumugu Kinagase appears before her. Kinagase wields a machine gun that neutralizes the abilities of Goku Uniforms. He can hold off even Two-Star club presidents.