Quantum Leap Trilogy: Part 2 (For Your Love) - June 14, 1966
S5, E9: Sam (Scott Bakula) leaps into the body of a deputy sheriff 11 years after his previous leap and finds himself engaged to Abigail (Melora Hardin). With Dean Stockwell.