Tutankhamun's Treasures
S1, E1: Archaeologists unearth a long-lost box of treasures from inside Tutankhamun's tomb; new technology reveals why this boy king's resting place remained hidden from tomb robbers for thousands of years; a team is tasked with transporting Tut's treasures.