Las Vegas Two of a Kind
S2, E8: Ed, Danny and Mike work to help Dr. Jordan Cavanaugh (Jill Hennessy) and Detective Woody Hoyt (Jerry O'Connell) as they try to solve the murder of a high-stakes gambler who appears to have had many enemies.