Danny and Ed become suspicious when a high roller cashes in chips but never plays a hand; Ed's cousin meets the woman of his dreams at the roulette wheel and decides to get married immediately.
Danny and Ed hunt for a sexual predator targeting hotel guests; Danny and Mike suspect three MIT students of planning an electronic heist when they arrive with the latest high-tech equipment.
When Ed leaves Danny in charge of the hotel, a computer glitch causes hundreds of guests to be locked out of their rooms.