S2, E1: Ayesha Curry is spicing up the menu with taco night favorites, including Pulled Chicken Tacos with Seasoned Taco Shells and Horchata Brownies. Ayesha and her husband, Stephen Curry, toast with Smoky Pineapple Margaritas.