S1, E1: In a world where having powers can make you a celebrity, the death of a well-known superhero is headline news. Now Detective Christian Walker (Sharlto Copley) and his new partner Deena Pilgrim (Susan Heyward) are on a mission to discover the truth, leading them to Calista (Olesya Rulin), a young woman with a mysterious past and suspicious motives.