What Comes After the Blues
S5, E18: Brooke deals with giving up her baby, while Lucas deals with the residue of his actions following his game-night scuffle. Haley has a musical breakthrough and Peyton gets news about a ghost from her past. Meanwhile, Nathan and Jamie (recurring guest star JACKSON BRUNDAGE) face their fears together.