When You Have to Go There, They Have to Take You In
S1, E9: Duval and Pritchard team up to search for a serial killer; Alexa and Connor seek key technology from Lookinglass; as Mary and Pritchard grow closer, Otto takes measures to make sure Mary won't leave him.