Second Chance
A Suitable Donor
A 75-year-old man, who was killed after being forced to resign as Los Angeles County sheriff, is brought back to life as a younger version of himself with new physical abilities.
One More Notch
The power surge used to bring Pritchard back to life allows two murderers to escape from prison; Pritchard informs Duval that they're half-brothers.
Jimmy tries to prove that he was a better police officer and man than Duval ever knew; a deadly psycho and another father-son duo cause trouble.
A past case becomes relevant as Pritchard and Duval investigate murders involving young prodigies; Pritchard becomes a confidential informant for the FBI.
A dead pool predicts Mary will die on the same day as the launch of an important Lookinglass product; a near-fatal brawl sends Pritchard to the hospital; Otto discovers glitches in Pritchard's code.
Pritchard and Duval pursue a killer who mutilates and disfigures victims; Otto feels resentful as Pritchard and Mary grow closer.