Why Haul Hay When You Can Haul Ass?
S1, E5: Dave turns a clients outdated 53 Chevy into a modern badass hot rod. A Great Eight winning Ford Kraken needs an air ride refresh, and Kevin and Dave take a 65 Galaxie for a major burn.