The Ultimate Surfer Will You Accept This Wave?
S1, E6: The eight remaining surfers give surfing lessons to Bachelor Nation fan favorites Hannah Ann Sluss and Mike Johnson; the surfers light up the night with a beach party and nighttime surf session under the moonlight.