Jellystone! Yogi's Tummy Troubles; Gorilla in Our Midst
S1, E101: Cindy puts a nuclear stomach in Yogi and he becomes an unstoppable eating machine. Grape Ape crashes in the middle of town, turning Jellystone into a disaster zone! The citizens must band together to move this mountain of a monkey.