Waldbühne 2017: Legends of the Rhine
For their annual season end concert, the Berliner Philharmoniker take the audience on a dreamy, magically journey through the river Rhine with Schumann’s beloved 3rd Symphony Rhenish. Pieces from Wagner’s Der Ring des Nibelungen under the baton of dynamic conductor Gustavo Dudamel complete this evening. Robert Schumann: Symphony No. 3 in E-flat Major Richard Wagner: Einzug der Götter in Walhal...