52 Words for Love
When Alice sets out to post one synonym for love every week for a year, she inadvertently sends a gentle ripple through her social network and discovers more about relationships than she imagined. Combining doc interviews with narrative drama, 52 Words for Love offers a humorous meditation on what it means to grapple with the vagaries of intimacy.