A Really Haunted Loud House
Lincoln Loud and his best friend, Clyde, skip the Loud family's Halloween Spooktacular to attend an over-the-top party hosted by the new cool kid at school, Xander, leaving his sisters to plan the annual event and grandiose neighborhood performance.