Yabba Dabba Dinosaurs
A friendly but obnoxiously noisy dinosaur moves in next to the tree house and Pebbles and Bamm-Bamm would rather build a whole new clubhouse than have to ask her to be quiet.
A mysterious otherworldly hunter kidnaps dinosaurs from the Crags and Pebbles will do anything to chase it down and stop it, even if she loses all her friends in the process.