A Simple Wedding
Iranian-American Nousha has a habit of sabotaging her relationships, frustrating her parents—she’s their only hope for a real Persian wedding. Then Nousha meets Alex, a bisexual artist, activist and DJ living in an old warehouse. Nousha falls fast, but when her parents discover that she and Alex are living together before marriage, chaos unfolds—leading to a wedding that’s anything but simple.