A Southern Winter
In the south of the Iberian Peninsula, an emergence of life takes place in which many migrants search their own paradise. The cranes come from the other end of the European continent and share their space with the autochthonous species, both domestic and wild, such as the Iberian pig, the merino sheep, the fighting bull or the griffon vulture. The winter here is also a time of plenitude.