Adele - iTunes Festival: Live in London
Fans at the iTunes Festival: London 2011 were blown away with the performance of English singer-songwriter Adele. This concert was recorded live on stage at The Roundhouse in London, United Kingdom, where Adele gave one of the best shows of her career with her unique voice.