Amy Winehouse - Live in London 2007
Experience Amy’s sold out 2007 shows at London’s Shepherd’s Bush Empire at the height of her prowess during her BRIT and Grammy Award winning year. The concert features performances of all the hits from the multi-million selling ‘Back to Black’.