Alias Maria
Maria, a 13-year-old guerrilla soldier, is given the mission to bring a commander's newborn baby to safety in a neighboring town. But nobody knows the secret that she is pregnant with her own baby. Despite the prohibitions against it, Maria decides to keep the baby and is forced to run away. A vision of the devastating results of Colombia's armed conflict through the eyes of a young female soldier finding the strength to look for a new life, ALIAS MARIA was an official Un Certain Regard selection at the Cannes Film Festival.