Alice Cooper - Trashes the World
Alice Cooper Trashes the World includes all the macabre theatrics and dramatic staging that have made Alice one of the most imitated legends in rock. Filmed in Birmingham, UK, it features the hits from TRASH plus all the great Alice Cooper classics.