Alicia Keys - Storytellers
14 time Grammy Award-winning singer/songwriter/producer, actress, New York Times best-selling author, entrepreneur and humanitarian, Alicia Keys captivated audiences years ago when she performed “Fallin” off her debut album, Songs in A Minor on The Oprah Winfrey Show. Since releasing her first album, Keys has built an astonishing repertoire of hits with over 30 million albums sold worldwide. Ov...