Alpha Dog
Teenage dealer Johnny Truelove (Emile Hirsch) and his friends kidnap the impressionable younger brother (Anton Yelchin) of a junkie (Ben Foster) who refuses to pay his drug debt. Things change unexpectedly when Frankie (Justin Timberlake), one of Johnny's pals, befriends the youth.