American Exit
Charlie, a desperate father, steals a million-dollar painting from Anton, a shady art dealer. With time running out, he flees to the California desert with his rebellious teen son, Leo. But when Anton and his henchman come seeking revenge, the situation explodes into violence, and suddenly Charlie is not the only one whose days may be numbered.