Anything Is Possible
The Serge Ibaka Foundation wants to inspire children around the world to believe in themselves no matter how hard their circumstances are. Going through difficult times as a kid himself, Ibaka is determined to help the kids of Congo, Toronto and the rest of the World through his Foundation, focusing on the issues of health and education. Growing up in Congo, his odds of becoming an NBA player were low. But determination and perseverance helped him achieve his goals. His life story is proof that, indeed, anything is possible.