Arsenault & Sons
The Arsenaults, a tight-knit family, have ruled for generations in a small village in Bas-du-Fleuve, Quebec. The return of Anthony, the youngest of the family, then the arrival of Emilie, a radio host who exerts a strong influence on Anthony and especially his older brother Adam, will come to test the harmony of the clan.