Bad Company
Delphine (Maud Forget) is a shy teenager from a privileged family. She meets Olivia (Lou Doillon), a new girl at school. Olivia is outgoing and free-spirited, and comes from a dysfunctional family. The two girls form an instant bond. Olivia leads Delphine into a new world of partying, boys and sexual discovery. But when Delphine meets and falls in love with Laurent (Robinson Stévenin), a hedonistic older boy, Olivia begins to worry that she's put her friend on a destructive path.