Banel & Adama
Banel and Adama are fiercely in love. The young married couple lives in a remote village in northern Senegal. For them, nothing else exists except each other. But for the rest of their tight-knit village, duty dictates that Adama soon accept the role of chief. The two lovers have their own plans… until something in the air changes. The rains do not come, the cattle begin to die, the men leave.