Alain Bashung - La Tournée des Grands Espaces
La Tournée des grands espaces (The wide spaces tour) is the fourth live album by Alain Bashung, issued in 2004 on Barclay Records. It documents the 2003-2004 tour which followed the album L'Imprudence. The scene of the Tournée des Grands Espaces tour was a metallic slope inclined towards the audience, Alain Bashung singing in the center, with the musicians surrounding him. The tour was produce...