Bazaar Encounters
Bumps, Bangs and the sounds of people working are just some of the claims at a former funeral home turned resale shop. Just who or what is responsible for the whispering voices and the moving of objects? Join The Crypto Crew as they investigate a local business that is home to this unusual activity. As the investigation unfolds the team manages to capture some compelling paranormal evidence.