Before We Explode
The third world war is imminent. Despite attempts at nuclear deterrence, the threat of atomic bombing between North Korea and the United States is bringing the world's population back to the cold war. In the small town of Baie-St-Paul, Pier-Luc is afraid. Afraid to die, certainly, but especially afraid to die before having sex for the first time. With his friends Hubert and Samuel, he lives the summer of the last chance and takes the means to lose his virginity ... Before we explode.