Behind Celine Dion’s Courage
After the death of her husband and longtime manager René Angélil, Celine Dion was forced to rediscover herself as a mother and artist. This intimate film finds the superstar vocalist reflecting on the experience and how making 2019’s Courage—her first English-language album since Angélil’s death—helped her heal.