Beverly Hills Chihuahua
Chloe, a pampered Chihuahua from Beverly Hills, gets an unwelcome taste of the real world when she gets lost in a tough part of Mexico. With no Rodeo Drive boutiques in sight, she is out of her element, until scrappy street dogs Delgado and Papi lend her a paw, helping her find her way home.