Billboard
A man inherits a radio station from his father only to discover that it's on the brink of financial collapse. To right the sinking ship, he pulls out the oldest trick in radio: the wacky contest. His grand plan is to host a billboard sitting contest in which four people will live on a catwalk in front of a billboard for the chance of winning a mobile home and a large sum of cash.