Billy
Filmmaker Lawrence Côté-Collins finds her attacker in jail. She wants to understand, forgive and support a suffering man. Billy is schizophrenic, and his worst attack left two people dead. Their epistolary prison friendship reveals the full truth about this undiagnosed and untreated mental illness. Together, they tell their stories and reconstruct themselves through intimate correspondence and unseen video archives.