Citizen Rose
Actress Rose McGowan sends shock waves through the world by being one of the first women to publicly speak out against producer Harvey Weinstein and becoming a symbol of an international moment against sexual assault and harassment.
Years of built-up trauma start to surface as the media focuses more on the details of Rose's assault instead of the message in her memoir, "Brave"; Rose is pushed to her breaking point when a protestor disrupts a reading of her book.
Rose cancels the remainder of her press tour and travels to an undisclosed location to begin therapy to address a lifetime's worth of trauma; in therapy, Rose learns that she might have to scale back her activism and start living for herself.