Pretty Baby: Brooke Shields
A look at actor, model and icon Brooke Shields as she transforms from a sexualized young girl to a woman discovering her power.
From a sexualized young girl to a Princeton graduate, Brooke's childhood and her complex relationship with her mother, who is also her manager, are explored.