Black Jack
Black Jack may not have a medical license, but that hasn't stopped him from becoming the world's most in-demand surgeon. Blessed with inhuman medical abilities, he operates for hire for anyone who has enough money. But in addition to curing those who are ill, he has another mission: to protect humanity from a race of superhuman beings who want to destroy mankind. Using his medical skills, Black Jack works to discover where these evil beings came from and how they can be stopped.