Thus Spoke Kishibe Rohan
Mutsu-kabo Hill
Bankrupt, Rohan pleads with his editor for an advance on his pay, swearing that the land he bought as research wasn't a wasted investment.
Millionaire Village
Rohan accompanies his editor to a mountain village full of luxurious villas after she receives an improbable invitation to buy a home there.
Sustaining serious injuries to his hand, Rohan blames himself for participating in a foolish competition in a hotel gym.
Rohan retells the story of a time he accidentally overheard a bone-chilling confession at a church in Venice.