Rohan at the Louvre
Ten years ago, before he became a famous manga artist, Rohan Kishibe struggled to get his work published. During this time, he encountered a beautiful woman named Nanase Fujikura, who told him about a mysterious painting known as "the darkest painting in the world," hidden in the Louvre. Now, as a globally renowned manga artist, Rohan decides to see this painting for himself. Using his unique ability "Heaven's Door," which allows him to read and alter people's thoughts, he travels to Paris with his editor, Kyoka Izumi. Together, they venture into the Louvre's secret underground vault, only to be confronted with a series of terrifying and horrific events.