The Future Diary
Reality quickly unravels when antisocial Yukiteru is called into a death match against 11 other mentally scarred individuals. Each player has a prophetic device tuned to their personality, giving them control over their future—and the fate of their foes.
Yuki's mother returns from working abroad and Yuno insists upon meeting her and making a good impression; an orphaned boy with a future diary plans to take revenge on Yuno for his parents' deaths.