Boulevard Nights
In Los Angeles' barrios east of the river, the cultures of Mexico and North America, meet, mix and collide. The cholos and the vatos struggle to find a life beyond the street gangs, crime and drugs ever-present around them. On the streets, where the vibrant local art can spark a deadly battle, one young man will find love, but for another boy who could have a bright future, the lure of gang life will prove deadly during the Boulevard Nights.