Broken Trust
Sophie Anderson is the lead attorney on an intellectual property case against a corrupt pharmaceutical company. When her mentor and boss Bruce Henshaw is kidnapped, Sophie becomes a pawn in an elaborate scheme that jeopardizes her case and more. Sophie races against the clock to save Bruce and escape the deadly traps that have been set to snare her.