Brut Force
Newly-fired reporter Sloane Sawyer hears that someone has been harassing vineyard workers in her hometown, so she starts investigating. When haunting beauty Dulce goes missing and the alluring Tico Reyes shows up looking for her, Sloane is drawn down a twisting trail of violence and crime, determined to help those she’s come to care about in this town… before it’s too late.