BTS - Love Yourself in New York
Experience the full, vivid record of BTS, the first Korean artists to perform solo at New York’s Citi Field, with their concert from A to Z in BTS LOVE YOURSELF in NEW YORK! Join this 150-minute festival-like show, witnessing BTS’s passion and enthusiasm up close on the tremendous outdoor stage.