Bugs Bunny's Bustin' Out All Over
Three all-new cartoons from animation legend Chuck Jones showcase Bugs Bunny and some of Jones' most famous characters. Springtime has arrived and stirred the birds, the bees and some of Bugs' childhood memories -- the time when an infant Elmer Fudd chased a youthful Bugs with his popgun, waiting for the start of "wabbit season" (in "Portrait of the Artist as a Young Bunny"); when Bugs was held captive by Marvin Martian (in "Spaced Out Bunny"); and when, after 30 years of chases, Wile E. Coyote finally caught the Road Runner (in "Soup or Sonic").