My Friend Rabbit
Little Dutch Rabbit / Fishing for the Moon
When Rabbit gets a bad itch, he removes a stick from a dam to scratch it. While out at night, Rabbit notices the moon is missing.
Following the Leader / Chasing Rainbows
Rabbit asks Mouse to play follow the leader with him. Rabbit wants Mouse to play with him on a rainy day, but Mouse hates getting wet.
When Mouse and Rabbit learn that it's Jasper's birthday, they think hard about what they could get him for a gift. Rabbit, Mouse and the Gibble Geese all want to go swimming.